Atık Toplama Kampanyasında Ödüller Sahiplerini Buldu
Belediye ve okulların işbirliğiyle tonlarca atık ekonomiye kazandırıldı. Kastamonu Belediyesi’nin okullar ile birlikte başlattığı “Atık Pil, Bitkisel Atık Yağ ve Elektrikli-Elektronik Atık Toplama Kampanyası”nın ödül töreni gerçekleştirildi. Belediye Başkanlık Makamı’nda.

