haberler

TEB Çağrı Merkezi İçin Çalışmalar Başladı

Belediye Başkanı Tahsin Babaş’ın Türkiye Ekonomi Bankası (TEB) Çağrı Merkezi için sarf ettiği gayret ve çabalar ilk meyvesini verdi.

Türkiye Ekonomi Bankası Yönetim Kurulu Başkanı hemşehrimiz Hasan Çolakoğlu’yla Belediye Başkanı Tahsin Babaş’ın geçtiğimiz ay içerisinde yaptığı görüşmenin ardından Kastamonu’ya TEB Çağrı Merkezi kurulması için çalışmalar başladı.

Çağrı Merkezi için incelemelerde bulunmak üzere dün şehrimize gelen TEB Müşteri Etkileşim Merkezi Direktörü ve Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Özge Micozkadıoğlu Tekalp, İŞKUR Müdürü Dilek Şahnaz ve TEB Kastamonu Şube Müdürü Mustafa Ertürk ile birlikte Belediye Başkanı Tahsin Babaş’ı makamında ziyaret etti.

Başkan Babaş burada yaptığı konuşmada “Çağrı Merkezi’nin Kastamonu’da kurulması adına üzerime düşen herşeyi yapacağım. İyi bir yolda ilerliyoruz. Bu işi başardığımızda istihdama ciddi katkı sağlayacağız” dedi. Yapılan toplantının ardından Başkan Babaş’ın Kuzeykent bölgesinde Çağrı Merkezi için önerdiği alanda TEB Müşteri Etkileşim Merkezi Direktörü ve Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Özge Micozkadıoğlu Tekalp incelemelerde bulundu.